18 dagar kvar till jul!

Lusselelle, lusselelle, fyra nätter före jul!
Går den så? Skitsamma, julen är snart här! Jag skulle vara överlycklig över denna dagen eftersom att jag är frisk och så om det inte vore för de jävla skitgrannarna! H-A-T-A-R-D-O-M! De kan inte sluta springa runt som psykopater däruppe! Den dagen vi flyttar så måste jag nästan lägga ett hatbrev i deras brevlåda...
Dagen har bestått av godis, datorspelet runaway och slappande. Har inte gjort mycket annat. :)
Robin åkte ur idol igår! Tuuuuuuur! Mina favoriter i finalen, puss på dem!
Stan med Linn imorgon, ska bli kuligt! Måste köpa julklappar som jag egentligen skulle ha gjort när vi var på valbo förra helgen, men så blev det inte. Vet inte vad jag ska köpa till alla än, kan inte skriva det här heller eftersom att många av julklappsmänniskorna läser min blogg! :)

Bra låtar:

Avril Lavigne - Girlfriend
Alice sjöng den så bra igår!

Leona Lewis - Bleeding love
Olycklig kärlek!

Hejsvejs, nu blir det Trivial Prustuit (stavning?) med la familia! Adios!


Kommentarer
Postat av: loisew

lilla emelie... det är elva nätter före jul. duvet.. Lucia? ringer det några klockor? Kul att du är frisk iallafall. :)<3



släng in en kommentar va så gör du min dag va. eller min morgondag egentligen,men whatevah! :)<3

2008-12-06 @ 23:17:46
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0