dopparedan är här!

Nu har det varit väldigt ouppdaterat här, förlåt för min lathet!
GOOOOO JUL FÖRRESTEN!
Idag ska dagen spenderas med mamma, pappa, Gustaf, lilla Alva, ännu mindre Tilde, Sami, Linda, mormor och morfar!Mycket mysigt!
Vaknade imorse av att en viss lillebror öppnade dörren och undrade när jag skulle öppna mina två presenter under granen. Jag svarade inte och han sa: "nähä, skit i det då" och gick ut. Jag gick upp typ en timme senare och var ungefär så död som jag brukar vara på morgonen. I ena paketet låg en film om Anne Frank som jag kollar på nu, och i det andra låg en jättefin klänning som jag ha på mig nu. Mamma hade köpt strumpbyxor till mig också, men dom hade hon inte orkat slå in. Hon hade också köpt en röd sjal i Stockholm till mig i julklapp, men den använde hon för några dagar sedan så vi delar på den! HAHAHAHA! :)
Jag har typ inte önskat mig någonting i julklapp i år så jag undrar verkligen vad dom har hittat på att köpa åt mig. Jag kunde inte komma på något när jag skulle skriva önskelistan, känns redan som att jag har saker i överflöd. Jag rensade nyss mitt rum från en massa skit som bara legat och skrotat i flera år, och nu ska jag fylla på med nya julklappar!
Det är synd att man börjar bli stor. När man var liten så var julen bästa dagen på hela året! Dagen före kliade det i benen så att man kunde inte sitta stilla. Gårdagen kändes som vilken dag som helst för mig, och det var trist. Var på Max med mamma och Gustaf. Gustaf spillde ut hela fantan över sig själv. Jag åt ostburgare som de hade glömt att lägga ost på. Åkte hem. Jag bakade chokladbollar till idag. Och så gick jag och la mig och somnade direkt. Det hände aldrig förrut. Dagen innan julafton kunde inte jag somna! Man var ju så spänd och studsig!
Sami och Linda och deras små trollbarn ska sova här i natt så de får sova i Gustafs rum så sover Gustaf och jag i mitt rum. Mormor och morfar åker nog hem med taxi eller något tror jag.
Det luktar ägg i lägenheten. Jag antar att det är mamma som håller på att göra någon slags äggsak ute i köket. JAg hatar ägg. Det är äckligt. Jag gillar bara äggulan om man steker ägget först.
Pappa kom in i rummet nu. Han frågade om han fick hänga med mig. Han är ju för cool.






/ GODJUL&GOTTNYTTÅRÖNSKAREMELIE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0