:(

Inte mycket att blogga om. Slutspurten nu innan jullovet ska ju vara lugn, men det är den inte... spanskaprov i morgon, no-prov idag, matteprov på onsdag... och allt jag kan tänka på är att få ligga ner och andas.
Jag kanske inte dör av lite skolarbete, men gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Dagen:
Gick till skolan, hade matte, no-prov, studyhall, kyckling till lunch, spanska, Everlönn verkade sur eller något, hon är det hela tiden numera, idag var det dock ganska förståligt för det var 15 i klassen som inte hade gjort läxan, inklusive mig. Spanskaklassrummet var ommöblerat och såg myyyyyyyycket större ut nu! Ante hade bakat 32 el muppo-pepparkakor till hela klassen som vi ska få äta på fredag, hahaha! Sen var det syslöjd där jag gjorde klart min halsduk... ja, nästan i alla fall. Ska fixa den helt klar nästa vecka. Sen hem och sätta sig vid datorn.
Jag har kommit på en sak. Jag är helt beroende av min dvd. Jag kollar på "Vänner" (dvd-box) minst en gång per dag, jag vet inte varför! Jag är helt enkelt fast vid den. Det var inte kul för typ en månad sedan för då gick min gamla dvd sönder... fick slänga ut den och köpa in en ny... som sög. Så fort man råkar röra den för mycket så blir hela bilden röd. Då måste man rätta till sladden igen. Lite irriterande, men det funkar tills jag kan önska mig en ny i juklapp kanske? :) Fast det kanske är sladden det är fel på?
"Pappa..."
"Mm?"
"Lyssna på min önskelista!"
"Visst."
"Sladd"
"Kul. Vilken slags?"
Hmm... jag måste nog jobba lite mer på den där listan.


Kommentarer
Postat av: loisew

skart-sladd!! :D

2008-12-11 @ 19:17:50
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0