south park

Kollar på bloggar och kollar på southpark. Har lite trist. Hade mycket trist igår. Det är fan trist att vara ledig, det händer inget kul. Men dte som är skönt är att man kan sova till 12 varje dag, något som jag gör. Haha, mamma och pappa får spatt. :)
Imorgon ska vi nog åka till ikea på mellandagsrean och köpa lite saker. Hittar säkert något skoj, fick ju 500 kronor av farmor + 160 kronor för att hon hade köpt en sak till mig som jag redan hade fått, så hon köpte tillbaka den. ;)
Nu ska jag äta chokladtomte och fortsätta tröka. Hejdå! :)

<object width="425" height="340"><param name="movie" value="http://www.bloggkoll.com/tour/tour.swf"></param><embed src="http://www.bloggkoll.com/tour/tour.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="340"></embed></object>

Juste, här är en video från Bloglovin, bara för att man kunde kopiera den. -.-

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0