2 dagar till helg, en månad till jullov!

Två prov imorgon. Ett prov idag.

Matteprovet gick väl helt okej, men jag känner mig ändå lite yr när jag tänker på det. Mr Hedgepath (matteläraren) frågade mig hur det hade gått och jag sa att det hade gå sisådär.
" That's not good!" sa han och tog provet.
Han började rätta nått tal som han tyckte var fel och jag undrade om det var kvavt i klassrummet eller om jag var nervös. Men jag blev väääldigt lättad när han sa:
"You did fine."
Puuuuuuuh... hoppas bara att han verkligen menade det och att jag får ett G.

SO-prov och spanska-prov imorgon. SO:n kan jag typ nada av och i spanskan kan jag lite av. Får panik och andnöd när jag tänker på prov. Nästa vecka blir det i alla fall en väldigt lugn vecka, slutar efter lunch både tisdag, onsdag och fredag, 13:55 på torsdagen och 15:35 på måndagen. Enda jobbiga dagen blir måndagen. Vi kan väl inte få fler prov nästa vecka? Har gjort två prov hittills den här veckan och nu blir det två till i morgon. Helt jävla sanslöst!

 18 sanningar om mig:

1. Jag hatar matte och allt som har med det att göra.
2. Jag gillar att vara hemma och dega.
3. Jag var värsta the sims-nörden förrut.
4. Jag har typ världens sämsta kondition

5. Min lillebror älskar att läsa om djur.
6. Jag älskar min familj.
7. Min pappa gillar att kolla på the hills på mtv medan jag föredrar next. :)
8. Min mamma är väldigt rolig när hon är glad.
9. Jag hatar att gå och lägga mig.
10. Jag hatar att gå upp på morgonen.
11. Jag har dålig humor.
12. Jag känner mig deppig väldigt ofta.
13. Jag ler ofta även fast jag inte är glad.
14. Om jag fick en hund så skulle den heta Greger.
15. Jag irriterar mig alltid på allt och alla.
16. Jag önskar att någon utrotade "bad hair-days". (eftersom att jag har det minst 6 dagar i veckan)
17. Jag älskar chips!
18. Jag gillar inte nyårsafton.

Ska plugga nu, see ya later! 
 


Kommentarer
Postat av: sofia

nämen emelie! :P <33 .. Jag gillar också chips x)

2008-11-19 @ 17:15:16
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0