hej hopp

Johan åkte ut igår, ganska väntat. Charmig kille, har varit inne på tv4.se och kollat på klipp. Haha, fan vad pinsamt det blev när den där tjejen inte kunde andas för att hon fick gå upp på scenen med Johan! Pappa satt och höll för öronen för att han tyckte det var så skämmigt! Mahahaha! Johan är ju verkligen skitsöt, men inte håller man väl på sådär? Särskilt inte i direktsändning! Haha, kul var det i alla fall, särskilt den delen där pappa höll för öronen!

Är hos mormor och morfar, kom nyss hem från kyrkan. Morfar sjöng med kören. Det var bra, utom på slutet när jag fick ont i huvudet av att blåsorkestern blåste lite väl hårt i sina instrument.

Snart blir det väl mat av något slag. Vi ska sova här och sen blir det valbo med Linn imorgon! Måste ha nya jeans, gärna stuprörsjeans. Har typ bara tre par jeans som går att använda nu och ett par av dom är trasiga, men dom går att använda ändå för att hålet knappt syns, och de andra två är likadana, plus att jag hatar dom. Det blir julklappshandlande också! Önskar verklgien att jag visste hur mycket pengar jag har på kontot, men det vet jag inte. Kan aldrig komma ihåg kontonumret, så jag kan inte ringa och kolla heller. Har det nedskrivet hemma, men jag är ju inte hemma nu, så det blir lite svårt på den fronten...

Ska lägga upp lite bilder senare, imorgon kanske eller senare ikväll, orkar inte just nu.

/ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0