idol

Kollar på idol. Ska bli riktigt intressant att se vad Johan tänker sjunga till sina galna fans. När han sjöng idag så tänkte jag; "han sjöng bättre än vanligt idag ju!" men så tappade han bort sig! 

Shit nu var han ju fan bra! Har aldrig hört honom sjunga så bra... vem kommer att åka ut?! 

När Anna sjöng till sin bästa vän Sofia så höll jag på att börja böla. Shit vad fint det var! Jag kan inte låta bli att undra om man någonsin kommer att få uppleva sån vänskap?

Känner mig kall och trött. Vill gå och lägga mig, har en gråtklump i halsen, vet ej varför.

Hejdå.

PS.... såg nyss på reprisen av Johan Palms uppträdande någon som höll upp en blomkruka med en palm i! Gahaha!

Kommentarer
Postat av: andrea

anna åkte.

2008-11-22 @ 15:17:41
URL: http://vendelandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0