ledig idaaaaaag!

Ligger i sängen, kollar runt på lite bloggar och tittar på olika klipp inne på youtube. Är ensam. Har inte ätit frukost än fast jag är hungrig. Vaknade kvart i nio av att idiotgrannarna som håller på att flytta in i lägenheten på andra sidan om väggen i mitt sovrum, höll på att BORRA in i just den väggen! Jag bankade på väggen och så slutade dom men  jag var för pigg för att somna om efter det. Jag har bestämt mig för att hata dom... :)

Måste äta något. Är jättesugen på glassen som vu har i frysen, Ben&Jerry's vaniljglass med KAKDEG i! Mums! Det är faktiskt gott.

Sprang och hämtade en skål med glass. :D Nu ska jag äta och leka lite på datorn! Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0