marabou amigo

Sitter här i soffan och äter en marabou amigo. Skitgott faktiskt! Var på affären och handlade middag. Spaghetti med köttfärssås, mums! Passade då på att köpa en liten amigo för att prova på. Det var faktiskt gott, jag har varit ganska skeptisk till den innan. Choklad med majschips i? Blä! Men nu när jag har smakat så är jag förälskad!

På tal om choklad... idag var det Sofias födelsedag! Hurra, hurra, hurra! Hon fick en stoooooor marabou mjölkchokladkaka av mig och Malin! Och vi fick smaka.... yey! Fick smuggla den till matsalen i min innerficka på jackan. Sedan tog Malin den under tröjan. När vi gick tillbaka från matsalen vurpade Linnpinn på isen. Ajajajaj! Stackars lilla Linn...

Proven idag gick helt okej, SO:n gick sämst. Men det gick helt okej i alla fall, så svårt SO-test har vi aldrig haft förr.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mamma Erika

Gumselumsan...sitter du och äter choklad för mina pengar....har du bjudit din bror?? Puss, puss...jag kommer snart...ska gå hem nu!

2008-11-20 @ 16:54:57
Postat av: Anonym

hAHA, kommenterade din mamma bloggen, :O:D:D <33 Aaa, har jättteont i kroppen nu, men det blir bättre, hare bra (;<33

2008-11-22 @ 09:37:13
URL: http://linnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0