plugg-plugg-plugg

Har inte varit så glad den här veckan, ska ändra på det så fort alla läxorna är gjorda! Jag kan nästan lova det. Egentligen borde jag sitta klistrad framför matteläxan nu, ska hämta limmet när inlägget är klart (trött, dålig humor, förlåt).

Fredag imorgon! Vi ska hem till några människor i helgen och sova i deras husvagn. Big loss för mig! Jag måste vara hemma och plugga! Dessutom vill jag sova i min egen säng med mitt eget gröna täcke.
 
Läxorna lägger sig på hög som pannkakor, en efter en lägger dom sig på varandra! Det går inte att få stopp på det!
Matteläxa till imorgon, får se om jag fattar den så att jag kan göra den idag.
Engelska till imorgon. Har redan gjort den, skulle skriva av en grej som jag missade när jag var hemma i måndags, det är inte klokt vad mycket man missar!
Plugga på till svenskaprovet på måndag, missade när dom andra gjorde det i måndags.
Förbereda en liten muntlig presentation om ett land i Amerika. Valde Bahamas. Till på måndag.

Ganska mycket läxor alltså. Time to get cracking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0