regular day

Hellu!

Kollar på top model nu. Ska till mormor och morfar och äta middag senare. Behöver plugga. Ska, jag lovar.

Var i skolan idag. Var väl som vanligt. Hade glömt min stickning hemma idag när vi skulle ha syslöjd. Var bara att cykla hem och hämta den. Den blir ganska ful, sne och så, men huvudsaken är väl att jag blir godkänd? Katten Wilma blev ju riktigt glad när jag kom hem, mindre glad när jag gick efter två minuter. La mig i sängen i typ tio sekunder och tänkte på hur det skulle bli om jag bara låg kvar där... men det gjorde jag såklart inte. Åkte tillbaka till skolan igen och hade syslöjd i en timme.

Bytte lakan i sängen igår, ett lakan som jag inte har använt på typ ett år för att jag tyckte att det var konstig färg. Limegrönt med spiraler. Faktiskt jättefint. Älskar att byta lakan i sängen för då luktar det tvättmedel när man ska gå och lägga sig. Jag är dock inte så duktig på att sätta fast underlakanet. Det knölar sig alltid och håller på och lossnar. :)

/ Kramar från Emelie Pemelie Piron...pung :)


                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0