uppsats om halsdukar?

Sitter här och skriver en uppsats om något som jag tror är ganska ovanligt - en halsduk! Man ska skriva om sitt projekt till syslöjden, helt onödigt, jag tycker att man bara ska ha läxor i de viktiga ämnena, syslöjd ska man ha för att det är kul! (även fast det inte är det) Har skrivit om hur romarna använde halsduken för typ hur länge sedan som helst. Killarna brukade ha halsdukarna runt midjan som ett skärp och runt halsen. Experter tror att Halsdukarna inte var gjorda av garn då, utan av TYG!
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Ska till några som heter Sami och Linda idag. De har två söta barn som heter Alva och Tilde. Vi ska sova i deras husvagn i natt. Ska dit vid fem. Hoppas det blir god mat!

Har mycket läxor, så jag måste gå nu.

/ Emelie Husvagnspatrasket Hermansson : )

Kommentarer
Postat av: andrea

va har för mycket läcxa, fast jag har inte spanska och inte sy :P<3

2008-11-18 @ 18:23:16
URL: http://vendelandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0