28/10 - Haha!

Imorgon ska jag vara med Linn och vi ska åka till en häst som heter Cocktail. :) Jag är lite rädd för att rida efter förra gången jag red, då red  jag utan sadel. 

Jag var ganska liten, och vi var på någon slags marknad. Jag ville rida på en häst som dom hade där, men mamma sa; "nej, inte nu". Vi skulle åka hem, men jag ville fortfarande rida på den där himlans hästen. Efter ett par "snäääääälla mamma, snäääääälla pappa" så fick jag rida på den där hästen. Tjejen som hade hand om det sa att de skulle stänga för dagen, men att jag fick rida om jag ville. Det ville jag! Oturligt nog så hade de tagit av sadeln från hästen och när hästen började gå så gled jag liksom ner på sidan och hängde i manen på hästen. Inte bra. Efter det kommer jag inte ihåg vad som hände, men såhär i efterhand tycker jag synd om hästen. Jag drog ju faktiskt i hans man...

Vi får hoppas att det inte går så den här gången, men jag hoppas att om jag ens vågar mig upp på hästen att den har en sadel på sig.  Vi ska ju göra annat också, men jag kan tyvärr inte säga vad eftersom att jag knappt kan några ridfraser. Det ordet jag kan är väl stigbygel, bara ingen frågar mig vad det är så kommer jag nog ganska långt med det. Det ska bli skoj imorgon! :D


Ja, och det vi ser här nedanför är en häst. Strunta i det som är ovanpå, den är helt onödig. Det är en björn.
                              

                                         


Kommentarer
Postat av: loisew

det är en grisbjörn, som den i Lotta :)

2008-10-28 @ 22:04:11
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad kul tjejen!!! :D <33 Berätta vad som hände sen :P

2008-10-29 @ 00:58:34
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: loisew

absolut, och jag donerar den utan använding direkt till dig :)

2008-10-29 @ 08:45:48
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0