Första inlägget...

Hej! Välkommen till min blogg :) Här ska jag skriva lite om mitt lilla liv här på jorden så att ni kan läsa tills ni dör av uttråkning. :) Men det hoppas jag att ni inte gör... i alla fall. Idag vaknade jag, alldeles för sent som vanligt, klädde på mig, åt frukost, och gick med Linn till skolan. :) Började 8:45 och slutade 13:55, skööön dag. :D Nu sitter jag här vid datorn och trögar och jag hade inget bättre för mig, så jag skapade en blogg. Aja, ska fixa lite nu, hejduuu! 




                                              


Kommentarer
Postat av: paulina

söt du är :)) kolla in min blogg oxå! :D

2008-10-27 @ 21:21:22
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0