egyptisk abstinens



Blinky.







Inte vårt hotell... vårt(a) var mycket finare.



Mamma lyckades ta ett x antal fula bilder på mig.





Mina ben ser cp ut.



Vårt hus. Vi bodde på andra våningen längst till vänster. <--





Foto taget på ett foto.







Kolla in min snyggomin.



Den gick snabbt som faaaan. Åkte den bara en gång, var helt livrädd efter.



Den åkte jag några gånger... men den var tråkig.



Liiiiiite blek. Det var kallt i den där poolen!



Naaaajs. Ser ut som att jag dreglar men det är vatten från poolen.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

åh vilka härliga bilder!

Nu fick jag ännu mer sommarlängtan.. Eller utomlandslängtan kanske! hehe

2009-04-22 @ 19:35:14
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läääängtar också tillbaka....snart sommar!

2009-04-23 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0