pinnen talar!

Jag spelade in mig själv när jag läste upp min muntliga presentation om NYC. Kamerans minne rann tyvärr över kanten mitt i allt och vägrade spela in resten. Så nu måste jag rensa den så att jag kan göra en till gång. Det var ingen kul upplevelse att se sig själv stå och snacka på video. Vad tunn jag är! Ser ut som ett skelett förfan! Och så kunde jag inte stå still, stod och trampade hela tiden. Dessutom är min röst riktigt annorlunda från hur jag hör mig själv. Varför hör man sin egen röst annorlunda än den egentligen är? Man får ju en chock efter att ha hört den! Och så måste jag jobba på den där kutande ryggen jag har. Värst vad jag klagar på mig själv! idag Men jag fick verkligen en chock av att se mig själv! Uuh.

Ni kan ju bara drömma om att få se den där videon.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: mormor

Lilla vän klaga inte på hur du ser ut.Det är många som önskar att de såg ut som du gör.Du ska veta att mormor och morfar tycker att du är det finaste som finns.Det finns inga finare än våra barnbarn ni är speciella för ni är våra.Puss och kram från mormor och morfar.PS. Hälsa kärleksgrabben.

2009-05-02 @ 09:15:07
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, har din mormor kommenterat :o du är bäst emelie, du ser bäst ut ;) <3<3

2009-05-02 @ 20:27:01
Postat av: andrea

Ne, du är ju jätte söt !

2009-05-02 @ 21:20:58
URL: http://andreaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0