syrup & honey

En sorg kom liksom över mig nyss... vet inte varför. Fick en magkänsla som inte kändes bra. Den sitter fortfarande kvar. Och inte vet jag varför jag skriver det heller! What's the point? Hm. Den här låten gör mig gladare. Jag älskar den.



Nej nu borde jag gå och dejta kudden (fult uttryck). 11 imorgon är det öppet hus på "nya" skolan. Eller är den ny? Vad ska jag kalla den? Nya huset... nya lilla nästet. Nej, näste? Vad är det för något? Är inte det ett fågelbo? Eller ett kärleksnäste? Nej... något är det, men det känns konstigt att kalla skolan för ett näste. Nu kom vi in på fel spår!

 Nya fängelset. Just det.

Jag är inte riktigt nöjd med textstilen i bloggen. Ska jag ändra den? Vad ska man göra för att göra mig nöjd egentligen? Jag vill veta. Och btw, Den nya orangea färgen representerar soooolen som jag vill ska komma snart! Solen är feg som gömmer sig bakom molnen! Kom fram!


Uppdat.

Okej. Den här textstilen är bättre. Är nästan nöjd nu. Den känslan duger!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Dragana

Det är inget fult med "dejta kudden"... Det funkar alltid!

2009-04-18 @ 15:34:31
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: sofia

Nu kom jag hem från Hedesunda. Jag som hade börjat gilla min farmor. Du vet ju vilka problem jag hade med henne förut.. Asså jag sa till henne flera gr 'kommer vi att hinna till gävle?'.. Men hoppas filmen var bra iaf! <33 :)

2009-04-18 @ 17:59:12
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0