väx upp

Flickorna i min klass är söta och snälla. Killarna är däremot vidriga! I alla fall de flesta. Några av dem är schysta, men vissa vill man bara.... stånga. Nog om dem.

Idag har jag haft ganska trist. Måste göra klart min svenskapresentation, måste, måste, måste. Var bara tvungen att blogga först. Och så måste jag äta. Sedan!

Brännboll på gympan. Lika meningslöst som vanligt... två bollträn, en boll, fyra koner, en trött klass och några övertaggade killar. Linn rundade två gånger, woho! Jag fick som vanligt fotproblem när jag sprang. Min häl värker som sjutton när jag springer! Antingen så är det jag som springer konstigt eller så har jag bara något fel på fötterna. I omklädningsrummet krälade en farlig varelse runt på golvet. EN INSEKT!!!! OMG. Eller inte. Haha, flickorna är så söta. Jag gick fram och mosade äcklet. Ironiskt eftersom att jag skrek varenda gång jag såg en insekt i helgen! Men nu är jag över rädslan och redo för sommaren som är på väg. Idag cyklade jag hem i t-shirt. Och det luktade utomlands... finns det något härligare?

Puss på att alla mina läsare har slutat kommentera!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, precis på vad jag tänkte på. Det luktar UTOMLANDS! :D

2009-04-27 @ 17:25:32
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag rundade två gånger ja, bra att du skrver om mig :D:D<333

2009-04-28 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0