1



Pervo.



Farmor blev schnygg.






Gustaf ligger och gör pilates på en sådan där hoppsak.

Imorgon börjar skolan. Det har slagit mig då och då under dagen, och då får jag ont i magen och jag får svårt att andas. Men när jag inte tänker på det så mår jag prima! Det ska ju inte bli så hemskt, det blir ju en till sovmorgon och så ska jag cykla med Linn och träffa alla igen! Sofia har jag ju inte träffat på länge och Malin har jag inte träffat på hela sommaren, herregud! Frida är i Azorerna, det var bra att jag fick träffa henne innan hon åkte. Imorgon ska vi alltså utsättas för tävlingar medan lärarna ser på och dricker kaffe. Fast sedan ska ju den vinnande klassen utmana lärarna, så de får göra något i alla fall!

Var in på school soft och såg schemat, här är det för er som är nyfikna!



De har inte lagt in spanska/franska, vilket är konstigt. På mentor time stod det Annelie Engvall och Tomas Jansson, så vi får kanske ms Engvall som mentor! Jihoooooooo!

Farmor har skaffat ny mobil. MED KAMERA! Hon sa dock att hon skulle klistra fast sin adressbok på baksidan av den, det var ju synd.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Rätt mysko tycker jag med, ingen spanska :( Då dööör jag :/<3

2009-08-17 @ 17:54:14
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0