"EVERYBODY LOOKS LIKE ANTS!"

Vi slutade två idag. Träffade ny lärare i matte, so och no. Matteläraren verkade helt okej, hon var mest glad. Vi fick göra ett litet prov så vi var inte lika glada. Det gick bajs. Jag har ju glömt allt under sommaren! Jag lär mig det jag ska till proven och sedan glömmer jag efter två dagar. Det är inte bra, men jag har ingen mattehjärna. Det är inte min grej.

So-läraren har jobbat på skolan sedan den startade, och jag har sett henne då och då. Hon verkade jättebra, vi började lite med första världskriget redan idag. No-läraren hade gjort en hel powerpointpresentation om sig själv. Hon berättade var hon kom från och hur kallt det är i Kanada (hon kom från någon liten stad där). Hon hade också en väldigt mysig bild på ett kohjärta som var skuret itu och en trachea (vad heter det på svenska?) från kossan också. Det skulle i och för sig vara kul att få kolla lite på ett hjärta, men herregud vilken ångest jag skulle ha! Hon hette... ms... Mc...Ehinney? Ms Macaroni? Jag vet inte.



Kolla till slutet, det är det som är roligt! Och när reportern pratar, hahaha.

Uppdat: Jag spelar knäoperationsspelet! Jag hade helt glömt bort det! Det kanske ni också har, men om ni vill spela det så kan ni klicka här! Jag tycker att det är grymt obehagligt att skära upp huden, men ändå roligt, höhöhö.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

mac-L-hen-E



HAHAHAHAHAH!

2009-08-21 @ 22:28:54
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0