aldrig

Jag kommer aldrig lära mig hitta på den där skolan. Det finns sex delar som ser exakt likadana ut. Där finns dessutom skåpen, så det kommer bli svårt att hitta sitt skåp på morgonen! Vi ska få skåpnycklar imorgon, så vi får se vad som händer. Schemat såg inte ut som det gjorde på schoolsoft. Inga håltimmar, och spanska var med. På klasslistan stod vårt gamla hemnummer och vi har ju ingen hemtelefon längre, så jag vet inte hur man gör med det. Kanske kan mejla.

Jag haft ont i nacken hela dagen, jag måste ha sovit alldeles snett!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

haha. :D

2009-08-18 @ 14:27:38
Postat av: andrea

jag tror att det blir som på andra skolan att man hittar efter ett tag, :)

2009-08-18 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0