balkong

Jag sitter på just en sådan. Tjuvlyssnade lite på grannen nedanför som satt och pratade i telefon. Vill spela sims, men är så lat att jag inte orkar koppla i datorn. Så det här får duga.

Fick brev från skolan idag. Vi ska ha något jävla Clash of the classes (tävlingar) första dagen. Vi får hoppas på regn! Det regnade så mycket förra året att vi fick ledigt första dagen, sedan på eftermiddagen blev det strålande sol. Snälla gud, var på vår sida i år också! Gustaf börjar dagen efter, tydligen ska de små få slippa det där. Skönt för dem. Fast i och för sig tycker kanske vissa att det där ska bli jätteroligt. Men jag skulle hellre vara ledig.

Jag har fortfarande inte bytt ut lampan i mitt tak! Det är fortfarande samma som när vi flyttade in, och den är fruktansvärt ful. Måste fixas. Idag fick jag något nytt att ställa i fönstret, mamma hade någon blomma som jag kunde ställa dit, så nu ser det inte helt obebott ut.

Vi ska kanske åka till New York nästa sommar. Läs: KANSKE. Ingenting bestämt, pappa är inte direkt överexalterad, om man säger så. Om det skulle bli av så kommer jag vara överlycklig.







Om ni inte vet vilka som bor i det här huset så får ni STORT minus.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

vänner ! :)

2009-08-09 @ 02:13:04
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/
Postat av: Gasbinda

I am paid to love you baby, and you are paid for loving me! Där bor ju såklart Joey, Chandler, Ross, Monica, Rachel, och Phoebe. Och en big jävla leverpastejexplosion till er alla!

2009-08-09 @ 09:20:12
URL: http://bloggovich
Postat av: linn

Haha, hoppas att dom ställer in skiten. Vi ska alltid börja så tidigt, men du och jag kunde väl cykla tillsammans första dagen? :)

Jag kan cykla genom brynäs till dej sen kan vi cykla till bolognen ungefär :d<3

2009-08-09 @ 16:43:36
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0