kalender

Idag fick vi träffa vår svenskalärare och vår bildlärare. Svenskaläraren, ms Holmkvist, var jättebra! Det kommer nog bli finemang det där. Bildläraren skrämde mig lite först, hon verkade sträng. Men sedan när hon började prata tyckte jag ändå att hon var bra. Vi slutade halv fyra, jag åkte hem och var hemma en liten stund och sedan cyklade jag ner på stan och köpte en kalender. Praktiskt det där, att bo så pass nära stan att man kan cykla ner på fem minuter, köpa en sak och åka hem igen. Men det är riktigt svårt att komma fram där alltså! Undrar vilken pajas det var som tyckte att vi behövde göra om torget. Folk balanserar ju på små pappbroar där, det är riktigt drygt. Hade inte varit nere på stan på så länge, visste inte att det hade blivit sådant kaos.

Nu är jag hungrig, ska läsa bloggar medan jag väntar på att maten ska bli klar. Vi ska grilla kött på balkongen. Åå, det vattnas i munnen.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0