marinfestival

Idag gick vi till Alderholmen där det var marinfestival. Såg faktiskt två kändisar där! Först Tobbe trollkarl (som var mer taggad än alla i publiken tillammans) och Thomas DiLeva. Han hade en klänning med regnbågar på sig och höll ett myyycket djupt tal, och det fascinerade mig hur han kunde få något så tråkigt som en marinfestival i Gävle att låta som världens åttonde underverk. Jag höll på att brista ut i skratt hela tiden, men ingen annan gjorde ju det så det kändes inte riktigt passande att börja gapflabba. Sedan skulle restaurangtältet öppna (de var väldigt försenade) och Tobbe trollkarl satt redan där och käkade. FÖRE alla andra! Sedan när alla andra kom in gick han ut. Så jag undrar då: väntade vi på att de som jobbade i tältet skulle bli klara, eller väntade vi på att trollkarlen himself skulle bli klar? Bara något att tänka på.

Nu har vi ätit mat och jag har lekt lite med katten. När vi hade ätit klart låg den här lappen nedanför vårt brevinkast:



Det står: Chacha gullet! =D Ring mig ikväll så kan vi prata...
I love you / Du vet!


Okej? Vem var det där till? Vem exakt ska vi ringa till? Var detta ett normalt område? Skumt.



Mamma är inte helt nöjd med att bli fotograferad.



Höhö, pappa tog den här. Mamma är söt.



Wilma visar var skåpet ska stå genom att visa tänderna.



Yeah.



Den här bilden hittade jag på kameran. Uäh.



Kolla in det här! Jag har fixat skolgrejer, nu är jag redo att börja! Och jag är exalterad över det också, woho.



Här är muffins som jag bakade för någon vecka sedan. De smakade sådär eftersom att vi inte hade alla ingredienserna hemma.



Imorgon drar vi till farmor och farfars stuga i Lindefallet, stället där de matar en tills man ber om nåd.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Jag ska ha mina samma gamla, alla funkar fortfarande både mappar och blocken är jag bara halvvägs i alla, så det är ju bra att ha kvar papprena och då kan jag ha alla block också :P<3

2009-08-17 @ 17:55:36
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0