okej...

Halva intervjusvaren kom inte med på bandet! &%#@!!!!!!! Så jag får fråga om de frågorna imorgon. GAAAH! Jag blir galen. Får försöka ta det som det kommer. Jag har ingen bra magkänsla just nu. Är bara irriterad, frustrerad arg och... VI HAR MATTELÄXA! SKIT! Det hade jag glömt. Det här hjälper inte mitt humör just nu.

Har inte kommit på något mer till min lilla introduction heller. Bajskorv. Måste kanske be henne berätta mer om sig själv.

Någon gång i veckan ska jag och Linn ut och springa. Om inte den här veckan så blir det nästa. Vi SKA bli nyttigare!

Nu ska jag nog göra en ny header och sedan ska jag göra matteläxa. Adjöken.

1

I löv Black Eyed Peas. Den här låten påminner mig om The sims Urbzzzz (sims på tv-spel), de gjorde soundtracket till det. Jag var typ beroende av Urbz i fyran.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0