so eeeeeeeasy!

Hallo. Jag vaknade vid 10 idag, var skittrött igår också. Försökte spela sims när vi kom hem från Söderhamn, men nej. Det var omöjligt. Jag blundade större delen av tiden.

Igår åkte vi som sagt till Söderhamn. Min morbrors fru fyllde år, och det var meningen att vi skulle överraska henne, men på något vis fick hon reda på att vi skulle komma. Men i alla fall så åt vi mat från E-center och åkte båt. Världens minsta fjuttbåt, höhö, man kunde max åka två i den. Men den gick snabbt!

Idag ska jag skriva engelska och spela sims. Stora planer liksom.











Hade ju helt glömt att lägga in bilderna från katthemmet som Frida tog när vi praoade där i våras! Bättre sent än aldrig, eller hur?

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0