stök



AH! Jag ska skriva engelska och mitt skrivbord är helt överfullt med grejer. Så nu måste jag röja lite och sedan kan jag sätta igång.

Jag spelade in intervjun med en grej som jag lånade av ms McGowne, men den gled ner i golvet innan intervjun så den slutade fungera då och då, så stora delar av intervjun finns inte med på bandet. S-K-I-T. Som tur är har William antecknat en massa, så jag får försöka skriva utifrån det. Hans skrivstil är dock svår att läsa, eftersom att han antecknade så fort, haha. Men det fungerar. Vi ska träffa henne imorgon, så då kan jag ju ställa frågorna igen om det är något som är oklart.

Oj, vilken snygging som kom med på laptopen, haha! Han i Black Eyed Peas, lyssnade på den låten precis när jag tog bilden, höhö.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0