yaya

Idag cyklade vi alla fyra till skolan eftersom att Frida har kommit hem nu! Sofia och Frida kom för tidigt så vi satt och tittade på topmodel en stund tills Linn kom. På vägen till och från skolan cyklar vi en lång sträcka förbi järnvägen, och även förbi tågstationen. En liten melodi och en röst hörs ibland överallt där och det är så roligt! Måste skratta varje gång.

Vi hade choice-lektion idag också. Förra veckan fick vi välja vad vi ville ha för något den timmen, man kunde ta sport, studyhall, debattmojs, och så vidare. Man kunde ta engelska, så jag tog det. Jag är enda tjejen från vår klass, det trodde jag inte. Jag, Ante, Daniel, William och André. Men det spelar ingen roll. Den här veckan ska vi intervjua en lärare i grupper. Kom med Daniel och William, det blir nog bra det. Jag tror att vi kommer ha annan engelska än alla andra, att vi kommer jobba med det vi håller på med och så gör de andra... andra saker.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: tack för din åsikt sötis:)

godnatt

2009-08-24 @ 21:49:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, det var verkligen skönt att sätta sig hemma hos dej i soffan och titta på tv ett tag innan skolan, (A)(: <33

2009-08-25 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0