blargh

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Jag ska lägga upp den coolaste bilden... någonsin. Ever.

Jag ser lite rädd ut. Gustaf satte den där kudden på mitt huvud och sa att jag var den där svampen i Super Mario.

Idag var jag i Örsundsbro. Ingen vet vad det är för något, hehe. Det är en liten... by, eller kanske mer som en gräsmatta, utanför Uppsala. Där bor mina kusiner. Oscar fyller år (eller fyllde år för några dagar sedan), grattis! Jag hade med mig kameran men var smart nog att glömma bort det = inga bilder. Jag har bara bilder från bilen.

Åååååh, fin bild.



Den där myggan slog jag ihjäl i somras. Den har bott på fönstret sedan dess, fräscht. Jag kan liksom inte ta bort den heller för då kanske den blir ledsen. Ja, jag är en person med sympati för en stendöd mygga.

TITTA! Där är fläcken jag har på nageln. Äckligt. Jag täckte över den med svart nagellack igår, jag blev äcklad

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0