ge mig 700 spänn?

Åh, vilken frustration. Jag orkar inte gå i skolan en vecka till! Vi är ju klara. Finito liksom, låt oss gå. Bara drygt att behöva skapa en massa dötid. Jag vill att det ska bli 23/12 NU!

Vi ska besöka Göransonska skolan på onsdag. Det känns ju väldigt nödvändigt, en skola som passar mig. Längre skoldagar, inga lov. Hurray! Nä, go media.

Jag ska köpa en sådan där närbildslins innan vi åker också. De är dock ganska dyra och jag har inte råd, haha! Meeeen... jag hoppas på pengar i julklapp. Jag känner liksom att jag måste ha en. Nu. Och jag hoppas att jag hinner få tag i pengar innan vi åker. Annars blir jag ledsen i ögat.

Brüno var förresten helt störd. Men kul! Tänk att det finns människor som jobbar med att försöka att "hjälpa" människor att sluta vara gay. Det är helt sjukt. Man kan ju inte styra över vem man blir kär i, inte jag i alla fall!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0