glasögonorm

Jag stannade hemma igår, pallade inte åka till Sandviken, haha. Gjorde klart boken om hinduism istället.

Jag och mamma kom nyss hem från Specsavers, jag gjorde synundersökning. Gissa vem som ska få brillor? Gah! Jag. Jag ska få glasögon. När vi kommer hem från Gran Canaria kan vi hämta ut dem. Hon satte på mig ett par glasögon som hon trodde skulle fungera, och jag fick se på några bokstäver. Jag såg dem hur bra som helst. Sedan tog hon av glasögonen och bokstäverna fösvann! Vilken chock det var! Jag är fortfarande lite i chock. Att det kunde vara sådan skillnad! Både närsynt och brytningsfel. Man tackar.

Det blir nog bra, valde ut ganska snygga bågar så det blir finemang. Ett par svarta och ett par rosa/svarta. Najs.




Sådär skrev Gustaf till mig på msn... och där är videon han länkade till. Snällt. Ändå är han glasögonorm själv! Lilla apa.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Stor apa!

Jag inte liten apa, jag stor apa!

2009-12-18 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0