janne med kappan

Vi har varit hemma hos farmor och farfar hela dagen och firat lite jul. Fick t.o.m julklappar, så juligt var det! Ändå 0 julkänsla. Jag förväntar mig sol och bad inom kort, inte julmat och julklappar!

I alla fall så fick jag en bok, en film (En shopaholics bekännelser), ett spel och choklad. Fick 50 euro också! Till resan. Nu kan ni förvänta er en del bloggande, det kostar ju att sitta vid datorn. Men nu har jag en hel del pengar, och om jag känner mig själv kommer det mesta brännas på internettid, haha.

Gustaf och jag lekte lite med dockhuset hos farmor och farfar. Inga riktiga dockhusgubbar, mest bara halvtrasiga mcdonalds-leksaker. Vi döpte en till Janne med kappan, en till Motorcykel-Marit och så fick en tjusig häst heta Tupé-Rune. Vi har ett liv.

Gustaf fick ett datorspel som jag ska sno senare. Backpacker 3!



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Gülgür

Janne med kappan var heeeeeeeeet! Han var väl gift med Motorcykel-Marit (som btw var en kille) och glöm inte den nakna pappan!

2009-12-21 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0