"kärt namn har många barn"

Sofia är duktig på det där med ordspråk vet ni!

Nu är det jullov! Weeeeeei. Jag hade grymt ont i halsen när jag vaknade, men det var ju bara avslutning så jag gick ändå. Kallt ute idag alltså! -10 imorse, ansiktet fryste till is.

När jag kom hem gick jag och Gustaf till affären och köpte lunch. Vi hade 0 inspiration. Det blev kycklingpinnar och pommes frites. Helt okej. Sedan somnade jag. Ah! Jag låg och läste twilight och blev så trött att jag var tvungen att släcka lampan och... sova! Det har nog aldrig hänt förr. Men jag mår inte så bra idag, förkylning på gång. Sov i flera timmar innan mamma väckte mig. Är faktiskt ganska trött nu också, blir nog inte så sent idag.

4 dagar kvar. 4.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahaha, xD<3

Igår var det -19 grader när jag och Linn red. Snälla, snälla jag MÅSTE följa med till Gran Canaria!! måste..få..sol..

2009-12-19 @ 13:51:56
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0