rosa pantern

Idag köpte jag och Gustaf simglasögon. Det fanns blå, gula och rosa och Gustaf var förstås snabb att ta de som såg någorlunda normala ut, de blå. Vi ville inte ha samma färg för att inte blanda ihop dem (såhär i efterhand känns det korkat... jag menar, vad spelar det för roll om vi blandar ihop dem?) så jag fick välja mellan pest eller kolera: gula eller rosa. Jag tog rosa. Och senare upptäckte jag att de hade exakt samma rosa nyans som min bikini. Så där simmade jag runt i poolen, värsta matcharen. Rosa med rosa. Jag kände mig löjlig och Gustaf skrattade nästan ihjäl sig. Win win.

Snart ska vi på nyårsmiddag, de har pyntat i restaurangen hela dagen.

Jag har förresten ätit jordgubbar med grädde idag. Det känns mer som midsommarafton än nyårsafton. Jag vill a-l-d-r-i-g åka hem.

Just det! Bobby var helt tondöv. Jag filmade det, men hinner inte ladda upp det nu. Mat om en kvart.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0