skit ner dig

Det har varit en rätt bra dag. Utom att jag har haft ALLDELES för mycket syslöjd, flera timmar. Ändå blir resultatet bara bajs. Jag syr som en åsna.

Imorgon ska vi till Göransonska, åååååå vad onödigt/jobbigt/drygt/skitskitskit. Jag funderar på att bli sjuuuk. Illamående, huvudvärk eller liknande låter väl bra? Äh. Sedan tillbaka till skolan för att sitta av onödig lektionstid.

Jag tycker synd om alla som måste stanna i Sverige över jullovet. Ärligt talat så lider jag med alla, i alla fall de som hatar snö. Jag hatar snö. Idag har det snöat hela dagen, helt sjukt mycket snö ute! Själv ska jag väl sola och bada på julafton. Låter det nice? Jag tror det va.

Vi fick förresten skriva utvärdering av terminen på svenskan idag. Första frågan var "vad har varit bra?". Jag kunde inte komma på ett skit. Jag har inte lärt mig ett dugg i svenska den här terminen, men jag skrev två helt osanna meningar i alla fall.

Utanför mitt fönster.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Guru-gunnar

jag ska också bada på julafton! :@

2009-12-15 @ 19:10:13
Postat av: Guru-gunnar

jag ska också bada på julafton! :@

2009-12-15 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0