terroristerna

Kom nyss hem från Valbo, åt där med mamma och Gustaf. Köpte en tröja ocksåååå.

Luciatåget gick nog bra. Fast det är svårt att säga när man är med själv. Vi gick dock i otakt, men det var ju ingen överraskning. Annars var det nog helt OK.

Idolfinal ikväll! ERIK, ERIK, ERIK! Jag fattar inte hur Calle kunde komma till finalen. Han ser ut som en bajsnödig alkis på scenen, haha.

På tal om alkis så har vår alkoholiserade granne ringt hyresvärden och sagt att vi "terroriserar" honom. Vi bankar tydligen hårt i väggarna och så hade han sagt att "ungarna (jag hatar det ordet) stör mig när jag ska vila på dagarna". Vi är visst ute på balkongen och skriker mycket också, hm. Konstigt.

1. Vi är aldrig hemma på dagarna, Gustaf och jag går i skolan och mamma och pappa är på jobbet (till skillnad från honom som super/ligger och vilar hela dagarna).
2. De enda väggarna vi delar med honom är en i hallen och en i vardagsrummet. I hallen är vi aldrig och i vardagsrummet bankar vi aldrig på väggen, varför skulle vi göra det liksom?
3. Den enda som är ute på balkongen såhär på vintern är Wilma och hon är en katt. Mycket svårt för henne att skrika särskilt högt.
4. Gubbens hjärnceller har antagligen fösvunnit av allt drickande. Han hallucinerar nog eller också hittar han på allt för att han inte har något bättre för sig.

Som tur är känner pappa hyresvärden och han vet att gubben är alkis/hjärndöd. Han kan gå och dö.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, å

2009-12-11 @ 17:45:32
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: frida

haha.. :P stackars wilma, som blir skyldig för skrikandet, x)



JAA!! HEJA ERIK! :D

2009-12-11 @ 19:05:03
Postat av: gustaf

Gubbjäveln ska dö!

2009-12-11 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0