curling

Fyfan vilken tråkig sport. Uuh. Efter lunch åkte vi buss till Strömsbro och hade lite friluftsdag med curling. Ungefär det tristaste jag gjort på några månader i alla fall. Vurpade dessutom på isen så nu har jag skapligt ont i svanskotan. Nu kommer jag väl ha ont i flera dagar bara därför.

Efteråt åkte jag, Linn, Sofia och Frida ner på stan och gick runt lite. Sedan fikade vi på Waynes Coffee och drack varm choklad. Sedan gick Sofia och Fridas buss så de skulle hem. Jag och Linn vandrade vidare på stan och kollade på lite olika butiker. Sen tog vi bussen hem och flummade lite. Har hemskt ont i huvudet nu, har blivit kall tror jag, man frös fan arslet av sig i den där curlinghallen! Jag ville hellre bowla, då hade man inte behövt frysa i alla fall. Och så hade jag inte haft lika ont i svanskotan.

Jag känner mig helt trött och utpumpad nu, ont i huvudet och svanskotan. Har åkt mer buss idag än jag brukar göra på en vecka. Åker aldrig buss. Är trött. Hejdå.

Förresten! Människan skickade mini-pcn igår. Nu kommer den snaaaart, IIIIIIIIH!

Klicka på bilderna för att göra dem större! Vänta tills de blå ramarna har försvunnit från bilderna så funkar det bättre. Om det skulle vara så att de inte försvinner så får man trycka på en bild (visas antagligen inte) så kommer de försvinna!


        
     

Om ni undrar vad den där människan i rosa mössa gör på bilden så är det bara för att mössan lyste så som jag var tvungen att ta en bild på den.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars min lilla älskling!! Puss på svanskotan och huvudet så blir det bättre....eller kanske inte på svanskotan...känns perverst...puss iaf.... <3

2009-02-11 @ 18:22:09
Postat av: LSW

sv: Tack! :)

2009-02-11 @ 18:42:48
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: mormor och morfar

Hej! Gullhjärta! Du verkar vara en riktig curlingnörd.Vi rekommenderar halkskydd för barn under femton år.Många kramar till dig och kärleksgrabben.

2009-02-12 @ 09:30:27
Postat av: Peja Lindholm

Curling rocks! Hälsningar från Peja med en finnig fejja

2009-02-12 @ 12:51:24
Postat av: Anonym

haha,, bara bildwer på mig x)<33

2009-02-17 @ 17:16:59
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0