det får inte hända

Inte nu! Känns nästan som att det är min tur nu. Att bli förkyld. Är hostig och känner förkylningen krypa i kroppen. Inte nu heller! När det är lov. Min vanliga tur... eller ja, det hade ju inte varit så kul att bli sjuk veckan vi hade fyra prov heller, så lite tur i oturen kan man väl kalla det i alla fall! Men man vet ju aldrig, det kan ju vända. Det kanske bara är lite hängighet jag känner? Äh, vafan var det för ord? Hängighet? Så kan man väl inte säga?

Kolla, jag hittade den här bilden på min kamera. den är inte ett dugg redigerad även fast det ser ut så! Den är cuuuulish!







Slog läsarrekord idag också! Det är verkligen jättekul att se att statistiken går uppåt och jag ska göra mitt bästa för att hålla siffrorna uppe! Ska försöka att underhålla er så gott som jag kan.

Hörde ni förresten att EMD rikserar att bli diskade i melodifestivalen? De råkade sjunga en bit av låten på presskonferensen. Men seriöst? Ska de bli diskade bara för den fjuttsaken? Löjligt. Bu för Christer Björkman.

Lyssnar på Alla med Sofia nu. Någon hade redan lagt upp den på youtube! Snacka om snabb! Den är riktigt bra, jag gillar att hon sjunger på grekiska. Och de där trummorna i bakgrunden är ju så jäkla sköna! Tänk vad härligt att bara få slå på de där. Vad härligt! Jag tror att jag har någon slags samlad ilska inom mig som behöver komma ut, för så fort jag ser någon slå på något så vill jag också slå. Kanske borde prova på sådana trummor?

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

självklart läser alla din blogg, den är sjukt kul!

2009-02-22 @ 10:47:21
Postat av: mormor

Jag tycker att du ska bli trummis för då behöver du inte gå på friskis och svettis.

2009-02-22 @ 11:05:32
Postat av: sofia

Vaddå 'hur fick du in den där saken?' Bilden menar du elr? x)

Och du är inte påväg att bli sjuk! Alborgen är bokad och det är ju lov! Dom ska man ju inte vaa sjuk heller. Ligg i sängen och titta på tvn så blir du friskt snart. Käka choklad och drick te så kommer du vara på topp om ngn timme. <33 :D Krya på daj! <3

2009-02-22 @ 13:05:47
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: sofia

Justja! Jag kom nu också på att hon hette likadant som mig. x)SOFIA - Är ett underbart fint namn. Det bästaste. ;P Utom Linn, Frida och Emelie förstås. :)

2009-02-22 @ 13:12:21
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: blerta

Naaw tack så mkt...detsamma du.. Kul med besöksrekord=)



Du är nog inte den enda som känner sig sjuk. Jag börjar nog bli det jag med

2009-02-22 @ 13:52:43
URL: http://blirtblert.blogg.se/
Postat av: hanna

vart går din drömresa? :)

2009-02-22 @ 17:45:51
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: paulina

krya på dej :)

2009-02-22 @ 22:45:50
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0