det var en gång en blogg

Som hette emliah. Emliah hade fått lov. Emliah var gladast i cyberspace-världen.

Iiiiiiiiih! Äntligen lov! Shit vad skönt. Jag har längtat och längtat ända sedan jullovet. Och nu är det typ bara 5 veckor kvar till Egypten! AAAAAH.

Nu sitter jag och glor på Våra bästa år och funderar på att ställa mig upp. Då kan jag gå in i köket och hämta något att äta. Men jag orkar inte. Idag hade vi matteprov och ett english listening comprehension test. Matten tror jag gick bra, men man vet ju aldrig. Om man råkar skriva ett fel tal i en liggande stol så kan ju hela skiten bli fel. Men jag hoppas att jag hade turen med mig. Engelskan gick rätt bra, men det var svårt! Och så fick vi tillbaka NO-provet vi gjorde fredag den 13. Jag hade inte så mycket otur den otursdagen. 27/32. VG! Vad bra jag känner mig just nu. Och glad. Och lite godissugen. Men jag orkar ju inte ens gå ut i köket, hur ska jag då orka släpa mitt lata arsle till hemköp?

Jag får nog tvinga mamma och pappa att köpa godis istället. Till mig såklart. Jag köpte godis förra helgen.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Samael

Lepunas tycker Samael!

2009-02-20 @ 14:21:52
Postat av: Stolt mamma

Ännu mer stolt när jag ser ditt resultat på NO-provet. Bra jobbat!! Självklart köper vi godis åt dig!

2009-02-20 @ 14:51:29
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-21 @ 10:37:08
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: linn

Engelskan gick uselt för mig, klarar det inte. Men matten gick ganska bra men det var klurigt. ;)<3

2009-02-21 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0