en kvart kvar till melodifestivalen

Så jag lär skynda mig lite.

Morfar fyller år idag, hurra hurra hurra! Så därför var vi där och firade honom idag. Träffade lite kusiner och kollade på Ronja Rövardotter-maraton på barnkanalen men det var faktiskt mysigt. När vi skulle åka så tog Pär (morbror) mig i kinden och sa; "Vet du varför jag gör såhär?". Öhh... nääej? "För att jag ska komma med på bloggen!" HAHAHAAH! Så nu ska han komma med här på bild till och med, skitsnygg bild. Om någon vill ha hans telefonnummer så är det bara att säga till! Fast han är gift, så ni får nöja er med att bara vara vänner med honom.





Nu ska jag äta upp min skål med chips och kolla på melodifestivalen! Ciao!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahhaha, :'D <3

2009-02-21 @ 22:04:00
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0