uttala konsert som det låter

HAHAHAHAH, vad jag känner mig störd just nu! Jag hatar när jag är på det här humöret. Helst själv i mitt rum och överflummig. HAHAHAHAHAHHA, skrattar åt allt. Kollade nyss på klippet med strutssafarin, det var nog inte bra för min hälsa. Jag skrattade. Hehehehe.

Jag och Malin gjorde världens äckligaste smoothie på hemkunskapen idag. Mjölk, vaniljyoghurt, chokladdryckspulver (som det så fint kallades) och tinade jordgubbar. De tinades i micron så halva jordgubben blev fryst och andra halvan blev varm och slemmigt mjuk. Mm-mm, låter det inte frestande? Dessutom hade vi i tre matskedar chokladpulver fast det bara skulle vara två. Urk. Vi hade vikarie, ms McGowne. Hon kan ju inte alls laga mat, hon berättade att hon hade en spis hemma som aldrig hade använts. Eller jo, en gång, när hennes mamma kom och hälsade på. Aah, vilken givande lektion. 

Jah, vad har mer hänt idag? På lunchen tog Max hela chipsgrejen till deras bord som de satt och åt ur. Mattanterna förstod inte var chipsen hade tagit vägen. På spanskan började vi ett nytt kapitel. Jag har haft rosa linne på mig. Intressanta anteckningar ni gör i era små block nu va? Äh, jag ska bjuda på en bild.




Jäh. Det är jag. Vet att jag ser helt cp ut i håret, men jag orkade inte fixa det imorse eftersom att det såg ut som ett piggsvin hade satt sig på mitt huvud. På fredag ska mamma och pappa på konsert (uttala konsert som det stavas och det låter skitkul! Något jag upptäckte nyss bara...) så jag och Gustaf blir ensamma hela kvällen. Mys. :) Bara han är frisk då så att han inte smittar mig. Han har ju insjuknat i influensan. Nejnej, inte fågelinfluensa, bara sån där vanlig galna-kosjukan-influensa. 

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: louise

men det är jennifer ströbröd som har glittriga stövlar! :)

2009-02-04 @ 17:20:42
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrattar ihjäl mig när jag läser de dära, :D <333 xD

2009-02-04 @ 19:42:54
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0