ompa lompa

Dålig uppdatering idag, verkligen ledsen! Har knappt haft tid, först blev det ju marknad i Ockelbo (btw, kronprinsessan och en man av folket var INTE där, i alla fall såg inte jag dem) med mormor och morfar, mamma och Gustaf. Köpte bara godis, hittade ingenting intressant. Mest bara underliga typer med hår i näsan som var där. Jag såg en urgammal farbror som tog upp en rutig tygnäsduk ur fickan och snöt sig... uuh. Hur gammal är den näsduken? Minst femtio år gammal. Han kanske fick ärva den av någon generös släkting?

Sedan åkte vi till Hagsta och käkade lunch. Där tog knäppte och Gustaf en hel massa intressanta bilder.

På vägen hem i bilen ringde Linn och undrade vart jag var. Hon var ensam hemma och hade tråkigt. Hon kom hem till mig så vi satte oss vid datorn och nördade sims. Sedan gick vi till Hemköp och köpte lite smått och gott. Hemma hos henne gjorde vi lite nudelsoppa, chips och dipp, och så blev det melodifestivalen. Jag orkar inte ens berätta vad jag tycker om kvällens deltävling... fyfan säger jag bara.



Ja, här sitter vi i en kyrka och värmer våra frysta tår.


Mojfaj kom med på bild!


Tre ord - what...the...fuck?


Wow... våra föräldrar kan skatta sig lyckliga.


AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! FYYYYYYYYFAN!


Ohmylord.


Paopaopao! Samuraigustaf.


Ahmen guuuuuuu.


Gustaf och en läskig clown som stod och böjde sig framåt.


Han var söt.


Jag har skägg och är allmänt schnygg.


Gustaf gjorde en Alexander Bard och satte på sig hög svart mössa som
såg ut som ridhjälm.


Linn mobilar.


Jag känner för att bjuda på mig själv idag. Varsågoda.


Förlåt Anna Skipper.


Ja. Det var min dag i korta... långa drag.

Nör jag kom in i mitt rum när jag kom hem från Linn så möttes jag av en obehaglig rökdoft. Nu har jag vädrat och det luktar inte längre rök. Tack som fan alla grannar! Som sagt - I'm living in a chimney!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Hagsta! :) Jomen visst hade vi det, fast jag gjorde slut ... aldeles för mycket ansvar, kungen var shyst dock.

2009-02-28 @ 22:57:17
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Em

haha, du är inte dum du :P

2009-02-28 @ 23:11:47
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja tack, visst är dom! =)

2009-02-28 @ 23:18:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0