pliktskyldig

Jag orkar ju egentligen inte blogga. Så varför gör jag det? Jag känner mig tvingad, så får det verkligen inte vara!

Alborgen med tre små flickor idag. Det var ju kul, bara det att jag fick jävligt ont i huvudet på slutet. Men nu har det släppt som tur är. Vi klarade 11 banor av 17, så det var ju rätt bra. Men vi fuskade lite på sista vi klarade, bondgårdsbanan. Man skulle ha en bulle (mönstrad boll) på en sån där bakspade, och få in den i ugnen (ett hål i väggen) och sedan dra ut den igen. Hela den där meningen lät helt fel såg jag nu. Hehe, få in en bulle i ugnen och dra ut den, HAHAHA. Pervigt. Sluta nu Emelie, bli lite seriös.

DUMDUMDUMDUM. HAHASHAHAHAHAH.

Jag suger. Dåligt inlägg. Flummmmmmmmm! Ihihihihihihihih. Jag ska till Egypten den 2 april... IIIIIIIIIIIIIIIH! I can't wait!

Bilder från idag kommer senare när jag kan vara seriös.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Blerta

naaaw tack detsamma... gud vad avis jag är på att du ska åka till egypten.

2009-02-25 @ 22:06:22
URL: http://blirtblert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0