just me and the sun

Idag var det skola. Crazy hatday. Sexorna hade hattar, förstås. De flesta sjuorna smög runt med hattar. Inte så många hattar från åttornas sida. En kille hade en kondom på huvudet och en annan hade klistat fast en stor målad frigolitbit på en hjälm. De flesta hade snygga mössor på sig bara för att man fick ha mössa. Jag hade ingenting på huvudet. Utom hår.

Bara TVÅ dagar kvar till sportlovet baby! Wuhhuuu! Fan vad nice det ska bli att få ligga kvar i sängen på morgonen i en HEL vecka! Ah, det ska bli underbart! Hatar att gå upp tidigt. Det är så otroligt jobbigt. Mina ögon vill liksom inte öppnas och när jag ligger där så tänker jag; "Nu går jag upp. Nej, nu SKA jag gå upp.", men ingenting händer.  Benen lyder inte, de vill ju ligga kvar samtidigt som hjärnan inte vill det. Så blir allt bara jobbigt.




/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0