sweet money

Idag. Skola. Trött. Sovsugen. Några i klassen utan IQ. Matteläxa. Bild. Ööööööh.

Kul som har hänt? Ja. På SO:n var landade en nyckelpiga på Maddes och Jennifers skrivbord. Alla gick bananer över det. HAHAHAH, ett uttryck bara. Borde inte nyckelpigorna vila i sina hus nu på vintern?

Något mer? Äcklig mat i ångköket. Kebabwook, uuh. Det smakade fan. Idag har jag inget att göra utom en matteläxa. Och såklart äta något. Och så måste jag kanske gå och lägga mig också... men det löser sig, jag får försöka ha tid med alla viktiga saker jag ska göra. Lol.

Gud vad trött jag är. Zombie. Ahm. Längtar efter mini-pcn! Nu ska jag äta något.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0