bitter

Har börjat fått lite skolångest nu. Tidigare kändes det inte så jättefarligt att gå till skolan, men nu har jag insett att jag inte kommer att kunna vara uppe längre än till halv 11 utan att vara helt genomdöd imorgon bitti. Usch, vilken jävel var det som kom på skolan? Han eller hon borde halshuggas. Och vem var det som kom på att man skulle gå i skolan tills man är pensionär? Jag tycker att jag har lärt mig tillräckligt mycket nu, vi kan hoppa över den där himla geometrin och det där andra fåniga. När ska jag egentligen ha nytta av det?

Jag önskar att jag tillhörde den lilla grupp människor som studsar upp ur sängen varje morgon och är överlyckliga över att gå till skolan. Blä på de människorna... lucky bastards. Och så önskar jag att jag inte var så morgontrött. Jag är ju en zombie på morgonen! I alla fall före 11. Det är ju som att man kokas hela natten och så är man som en överkokad spagetti på morgonen! Okej, konstig jämförelse kanske, men ändå!

Fan vad jag klagar. Vilket dåligt inlägg. Fy på mig, jag ska ju vara glad! Happy thoughts. Jag får tänka på kompisarna som man får träffa, då blir man lite gladare i alla fall! :) Flickorna gör oftast dagarna mycket enklare!

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0