can't hurry love

Skolan idag, bara tre lektioner, så sjuuuukt skönt! Linn följde med mig hem efter skolan så hon slapp vänta på sin pappa i kylan i hundra år. Fick se hennes nya lägenhet på vägen hem till mig, den var helmysig! 8 våningar upp och utsikten! Aaah, så högt upp vill jag också bo!

När Linn åkte hem så satt jag kvar här vid datorn och kollade på youtube. Kolla in det här klippet!




Aaw. Stora hängselbyxor och hatt. Inte världens bästa sångröst, men söt ju! Som William i klassen (inte världens bästa exempel), man vill ju bara ta hem alla såna där sötisar och gulla med dem som bebisar! Eller... det där lät ju helt sjukt. Äh, ni fattar vad jag menar. :)

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha, söt han är :)<3

2009-01-23 @ 17:32:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: emma

åh så härligt klipp :D

2009-01-25 @ 12:27:54
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0