gratismode.se

Människor! Jag är ju som bekant medlem i gratismode.se. Det är en sida där man kan samla poäng genom att värva vänner, gå in på olika hemsidor, bli medlem på olika ställen, beställa olika saker och vara med i tävlingar. När man har fått tillräckligt med poäng (tror att det är 300, det är inte SÅ svårt att skaffa de poängen) så får man växla in sina poäng mot saker. Helt gratis! Det är bra och jag behöver bara värva lite mer folk, så om ni bara kunde klicka här och bli medlem så skulle det underlätta mitt liv! :) 

Idag var jag i skolan. Jag håller på att börja asgarva varje gång jag skriver det, eftersom att det är på det otroligt fantasifyllda sättet jag inleder de flesta blogginläggen. Hade ont i huvudet nästan hela dagen och hade otroligt dålig humor efter lunchen. Sjöng lite "what is lööööve" och löjlade mig med Malin på SO:n. Jag känner mig fortfarande lite konstig. Kanske det beror på att jag har skaffat facebook? Jaaaao. Jag som inte hade tänkt att göra det, nu gjorde jag det ändå. För att vara helt ärlig så förstår jag mig inte på det överhuvudtaget. Vad gör man? Sitter och glor på andras kommentarer? Haha, det är väl bara en tidsfråga innan jag har blivit som alla andra "facebookanhängare" som sitter och fanatiskt läser igenom vad alla gör och oroar mig över att grannen har fler vänner än en själv...

Så människor! Bli medlem på gratismode (väldigt viktigt att ni klickar på länken, på så sätt får jag fler värvade och får därmed fler poäng) och lägg till mig som vän på facebook!




AHAHAHAHHAHA! Linn och jag älskar verkligen det här klippet! Manamana! Han rockar ju loss riktigt härligt! Och de där fåntratt-munnarna ser på honom som om han vore en idiot!

/ Emelie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0