havreflarn med chokladfyllning

Jag har gjort det igen. Jag har bakat. Jag som var så usel på det för bara någon månad sedan. Nu är jag kung på att baka! :) De blev jättegoda, det är mina och Gustafs favoritkakor, de är så gouuuda!
 Dessutom har jag blivit Agnesnörd. Jag älskar henne! Så nu är jag en Agnes-Sebastian-Rihannanörd. Jaja, Rihanna gillade jag inte alls förrut, men nu har jag lyssnat lite mer på hennes låtar, och de är ju bra! Med andra ord har jag gått och blivit popnörd. Vad hemskt! Men jag gillar fortfarande annan musik än pop också, jag har väldigt utspridd smak. Gillar typ allt utom heavy metal och irriterande smörsång.
Jag är bloggnörd också. Jag älskar att blogga och läsa andras bloggar! It's a lot of fun!




He is the cookiedevil.


/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha, är en agnesnörd jag me. Agnes och Leona Lewis är mina favvosar just nu. ;P <3

2009-01-05 @ 23:37:11
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0