hej

Vilken fantasifylld rubrik.

Jag har varit i skolan idag. NÄHÄÄÄ? säger ni då. Jo

Först matte. Matteprov. Gick väl bra tror jag. NO-lektion. Jobba i boken. Fick en "dietdiary". Där ska man skriva upp allt man äter och ur mycket man motionerar i typ fyra dagar. AHHH, bäst att börja motionera då!  Mentor meeting. Plugga, fick reda på att vi ska spela curling någon dag, men kommer inte ihåg vilken. Lunch. Världens vidrigaste mat. Skinksås som såg ut som spya och smakade som spya. Åt sallad, macka och pasta istället. Och så typ 3 glas mjölk. (a) Spanska. Man skulle beskriva ett rum. Hemkunskap. Skulle laga minestronesoppa. Det blev mer som en spagettigryta med för mycket tomat i.

Sen gick jag hem med Linn och nu har jag ätit en stor skål chokladglass. Måste skriva upp hemkunskapsmaten och glassen i min "dietdiary". Shit, det känns som att jag kommer att inse hur mycket skit jag stoppar i mig nu. Huuu!

Vill ni ha en bild på mig? Sorry. Mitt glada humör har blåst bort idag. Men trots allt ska jag snart bli glad. Jag borde vara glad! Är ju ledig på fredag. I och för sig så måste jag städa på dagen, men på kvällen blir det bio med Malin! Myspys! Sen på lördagen ska folk komma hit. Vettesjutton vilka, har fortfarande inte förstått riktigt. Jag måste vara trög, mamma har ju till och med sagt vilka som ska komma, men det glider liksom ur skallen!






Den här har jag lagt upp på pappas begäran. Björn Ranelid är pappas stora idol. Han älskar honom.

Jag vill pussa honom på hans frasiga läppar. / Niklas Ranelid Hermansson (min käre far)

Jag känner mig otroligt stolt över min far just nu. Som ni kanske förstår? HAHAHAHAHHA! :D Han är ett blomkålshuvud...

/ Emelie ♥ 


Kommentarer
Postat av: Far är rar

För allas kännedom: Jag är INTE ett blomkålshuvud, jag är däremot en f.d. huvudjägare från Borneo!//Far ÄR rar

2009-01-30 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0